Gua “Start” Memblog Semula.

Standard

Dua minggu lepas , ada member gua tanya kenapa tutup Facebook lama, gua pun cakaplah Facebook ni dah “obsolete”. Tapi sebenanrnya gua “just” nak tukar Facebook gua tu jer sebab yang lama tu banyak sangat nostalgia. Setiap kali tengok FB lama tu gua akan teringat kisah-kisah duka lara. “eden sonyum”. “Iyolah” kan, hidup ni kan macam roda, “sekojap kito kek ateh, sokojap laei tersombab kek bawah”. Apa-apapun kena naikkan semula diri kita dekat atas semula.

Cerita pasal kehidupan ni, sekarang gua dah “graduate”. Bakal pulang ke Malaysia pada bulan hadapan. Kali ni gua balik “for good”. “eden sodih”. Rindu pula nak tinggalkan bumi Amerika ni. Tapi, gua dah nekad, gua tak nak datang sini dah. Kalau gua nak sambung belajar pun, gua nak belajar dekat negara lain. “Saje” nak tukar angin. Muak “senanyer” dengan Amerika ni. Nak jalan-jalan, smua tempat jauh-jauh. Leceh “giler”.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s